top of page

perfect fall bucket list

Ahoj lidi!

Konečně jsem se dostala k tomu, abych napsala tenhle superboží článek o mým podzimním seznamu - neboli fall bucket list. Podzim už nám řádí za okny skoro tři týdny a už jde viditelně poznat, že nabírá na síle. U nás v horách nebo spíš v údolí hor to už jde docela dost poznat. Dny jsou kratší - to se mi líbí, protože svíčky mají konečně nějaký význam!. Za další - v parcích jsou stromy tak úžasně zbarvené, že prostě neodoláte a musíte jít ven. Co mě dál baví na podzimu je sbírání hub - a letos fakt rostou! (moje mamka říká, že bude válka - such positive), taky ráda sbírám barevné listy které pak vylisuju a někam je nalepím nebo udělám hezký obrázek.

Na podzimu hlavně miluju víkendy, protože můžu dlouho spát, celý den si můžu číst v posteli když je škaredě a k tomu pít můj oblíbený černý čajík. Když nad tím vlastně tak přemýšlím, tak vlastně podzim je docela pro samotáře (třeba pro mě), můžu se schovat doma a vymluvit se na to, že je venku hnusně. Přijde mi, že mám na sebe mnohem více času než třeba v létě, kdy jsem byla pořád na brigádě v kavárně nebo s kamarády dlouho do noci a tak nějak jsem zapomínala na sebe sama.

No ale zpátky k tématu, o čem vám chci dnes napsat, nebo spíš s vámi sdílet je ten můj fall bucket list, kterej se mi letos docela povedl a napsala jsem si tam věci, které bych chtěla splnit.

Nejdřív vás bucket listem trošku seznámím nebo aspoň s těmi, kteří nemají vůbec páru o tom, co to ten bucket list vlastně je. (ale 99,9% to ví :). Takže bucket list je prostě seznam věcí, který byste v určitém období chtěli splnit, ale na 100% víte, že bez nějakého seznamu to nepůjde! Seznam si můžete vytvořit úplně kamkoliv, třeba do mobilu, do deníčku, na nástěnku nebo si stáhnout už hotový seznam třeba z Pinterestu. Já se osobně hodně inspiruju touto stránkou, protože ty nápady tam jsou fakt úžasný. No a pak už si vlastně píšete jen věci, který byste chtěli udělat a líbí se vám. Fantazii se meze nekladou, takže seznam může vypadat jakkoliv!

MY FALL BUCKET LIST

1. VYZDOBIT SI POKOJ - čímkoliv, co vám nějak připomene podzim. Já většinou jdu do ruzných obchodů (něco jak dollarstory) - třeba Kik, Pepco, Tiger, mají zde docela cute ozdobičky

2. MOVIE NIGHT - návrh na další bucket list!

3. DIY S PLODY PŘÍRODY - v parku toho spadne tolik a třeba zvířátka z kaštanů jsou podzimní klasika

4. NĚCO UPÉCT - třeba Apple pie! nebo dýňový koláš, karamelové jablka, cokoliv!

5. PROCHÁZKA V MRAZIVÉM RÁNU - někdy se může stát že se ráno probudíte dřív a z okna uvidíte hezké mrazivé ráno

6. ZAJÍT DO KAVÁRNY NA HORKOU ČOKOLÁDU - taková ta klasika po škole, kdy se vám nebo i mě nechce učit a radši se někam zdejchnete

7. JÍT DO HOR - hezký podzimní víkend je pro takové výlety jako stvořený, nemusíte ani vyloženě do hor, stačí třeba jen do lesa, k rybníčku nebo k potoku

8. FALL PHOTOSHOOT - vytáhněte svoji nejlepší kamarádku/kamaráda, vezměte foťák, hezky se oblečte a vyražte ven!

9. RODINNÝ VEČER HER - co tahle sobotní člověče nezlob se! nebo monopoly?

10. ZAJÍT NA KUKUŘIČNÉ POLE - když se potřebujete rychle ztratit - jenom vtípek, je to tam fakt pěkný a fotky z tama taky nejsou špatné

11. VYŘEZÁVAT DÝNĚ - taková ta klasika

12. ČÍST KNIHY, PÍT ČAJÍK, ZAPÁLIT SVÍČKY

13. OSLAVIT HALLOWEEN

14. OSLAVIT DEN ZESNULÝCH - sice smutný svátek, ale u nás nahrazuje halloween a tak bychom si ho přeci jenom měli připomenout

bottom of page