top of page

BYE summer, HELLO fall!

Ahoj všichni! Doufám, že jste si užili pořádně léto tak jako já (btw. skoro pořád v práci), protože abych řekla pravdu, tak letos se to fakt povedlo. Mnoho teplých dnů a nocí, díky kterým jsme mohli být po práci dýl venku. Jenže všechno netrvá věčně, ani prázdniny, které už jsou prakticky pryč a většina se teď pomalu ale jistě začíná balit na intr nebo kolej (prostě kamkoliv). S tím vším taky přichází změna počasí a ročního období, které je pro mě a pro mnoho dalších jako stvořené! PODZIM! Opravdu pro mě to je nejkrásnější období v roce, kdy se příroda a vůbec vše okolo nás stává něčím nepopsatelným a nekonečným krásnem.

Většinou, když se 1. září ráno probudím, tak z okna vidím krásný slunečný den. Jenže letos to bylo úplně jinak, koukla jsem z okna a venku zamračeno, poprchávalo a kopce byly zahalené v mlze. Nemohla jsem tomu uvěřit, opravdu se to stalo a já tak pocítila podzim už o dva týdny dříve. Hned jsem si řekla, tohle snad není možné, to se mi jen zdá. Ještě v posteli jsem si zapla Pinterest a projížděla nástěnky o podzimu a hledala v nich inspiraci a že jsem toho našla opravdu hodně.

Já jsem se hlavně zaměřila na modu, dekorace, nebo jak si vyzdobit svůj deníček. Podzim mám opravdu ráda, hlavně to, jak se všechno tak krásně zbarvuje, dny jsou kratší, chladnější a díky tomu se můžu zachumlat do teplého svetru a šály. Více dnů trávím i doma s rodinou, protože přece jenom venku už není tak teplo. Takže to využiju k tomu, že si čtu, nebo koukám na filmy nebo prostě spím (moje denní rutina).

A abych se s létem nějak hezky rozloučila a zároveň přivítala i podzim, vybrala jsem pár obrázků na weheartit.com, které mě přes léto inspirovaly.

bottom of page