top of page

FALL FAVS


Podzim už je skoro za námi, proto jsem se rozhodla se s vámi podělit o mé zážitky a věci, které jsem si tento podzim oblíbila.

Sice jich není moc, ale doufám, že se vám budou líbit! :)

 

BARVY

Každý rok je podzim jinak barevný a krásný. Stromy se zbarvují do nejrůznějších odstínů hnědé, oranžové, žluté...Prostě nádhera! Ze všeho nejvíc miluji procházky po parcích a lesích, kde je neuvěřitelné ticho, jen šumění listí a sluneční paprsky, prosvítající barevnými lístky.

ZIMA

Podzim a zima jednoznačně patří mezi mé oblíbené roční období v roce. Miluji mrazivá rána, usedlou ranní mlhu a výhled na zasněžené pahorky hor. Každé probuzení do nového dne je však jiné, někdy prší, nebo sněží, jindy je město zahalené v mlze.

KAVÁRNY

Do kaváren chodím ráda s kamarády nebo s mamkou. V létě si totiž tak moc nepotrpím na kávě, nebo horkém čaji, ale na podzim jsem v kavárně pečená vařená. Já považuji za pravé kavárny jen ty, které jsou malé, útulné, ne moc osvětlené, velké kavárny příliš osvětlené mi připomínají víc restaurace.

OBLEČENÍ

Huňaté svetříky, cardigany, kabátky, velké šály, kozačky, to nejlepší co může být! Můžete vymýšlet nejrůznější kombinace a nemusíte se bát, že to nebude IN. Nejvíce se mi líbí kombinace černé a nějaké výraznější barvy, třeba hnědá, červená, vínová nebo šedá. Někdy se však celá obléknu do černé, krom béžového trenčkotu, na který už je bohužel zima. Co se mi také dost líbí jsou sukně nebo šaty s vysokými kozačkami.

SVÍČKY

Bez prostě podzim nemůže ani být! Má spotřeba svíček je docela velká, za měsíc si většinu koupím 2-3 svíčky nebo používám čajové svíčky, s různými příchutěmi.

HALLOWEEN

Dýně, bubáci, sladkosti, oblíbené filmy. Ovšem v Česku se až tak moc Halloween neslaví, doma se ho snažíme alespoň trochu oslavit, třeba vyřezáním dýní, nebo sledováním filmů.

UDĚLEJ SI SVŮJ FALL BUCKET LIST

Letos jsem si ho napsala poprvé a jsem velice spokojená. Udělala jsem vše, co jsem chtěla vždy stihnout, ale pokaždé jsem na to zapomněla. Inspirovat se můžeš kdekoliv, jak na Instagramu, Pinterestu, Weheartit, tak i u některých blogerek!


bottom of page